Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2 Ocak 2008 Çarşamba

Evde Yılbaşı Kutlaması - Hediye Faslı

Aramızda çekiliş yapmaksınızın herkesin herekese hediye aldığı bir seneydi bu sene! Hepimizin hediyelerimizi ağacın altına koyarak açılma gününü heyecanla bekledik. Ama sanırım ağaca en yakın kişi olaraktan ben herkesden daha çok meraklandım. Arada ağaca yaklaşıp sadece bir tanesini açabilirim herhalde şeklinde kendimi kandırmaya çalışıyordum! :))))) Amaaaaaaa hiç birine dokunmadım. Aferim :)


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sondan bir önceki foto hakkında aramızda geçen diyaloğu buraya geçmek istedim:
Deniz: Derya şu fotoyu gördün mü rus hatunları gibi çıkmışım çok fena.
Derya: Abla sen yine rus hatunları gibi çıkmışsın, bana baksana bende her an kaldırıma oturup bira içmeye başlayacakmış gibi bir tip var.
Deniz: Ay evet yaa sen daha da fena:)Tam amazon:)