Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

30 Kasım 2009 Pazartesi

Mamma Mia


Mamma Mia


Bu ayin basinda is icin Londra'daydim. Sartlar el verdigi kadar hatta sartlari biraz da zorlayarak her Londra seyahatimde mutlaka bir muzikal izlemeye calisiyorum. Gitmeden once Mamma Mia'yi gormek istedigime karar vermistim. Bir gun fuar alanindan erken kacabilirsem 7'deki gosteriye yetisebilecektim. Mehmet ile metro cikisinda bulusup kostura kostura muzikale gitmek icin anlastik. O daha once Mamma Mia'yi izlemisti ama cok eglenceli oldugundan tekrar izleyebilecegini soyledi.


Mamma anne, mia ise benim demek. Hristiyanlarin Meryem Ana, Turkcelestirirsek Aman Tanrim anlamina gelmektedir. Muzikal tek kelimeyle gorsel ve isitsel bir solendi. Oyuncular, sahne dekoru, muzikler tek kelime ile muhtesemdi. Cooook uzun zamandir bir seyi izlerken hic bu kadar eglenmemistim. Muzikal basladiginda yuzume yerlesen gulumseme hic gitmedi. Hatta sonraki gunlerde bile bir cok kere sarkilari mirildaliyip gulumserken buldum kendimi :)

Bekarlığa veda partisi icin denize açılıp donen gençlerin paletler ve şnorkellerle sahneye çıktığı an bence müzikalin en komik sahnelerindendi, Mehmet ve benim gulmekten gozlerimiz yasardi :)

Muzikalin sonunda hatta alkislardan sonra inanilmaz bir supriz bizi bekliyordu. Dancing Queen dahil olmak uzere tum ekip 3 sahane Abba şarkısı seslendirdiler. Sanki müzikal bitti ve bir anda konser basladi! Herkes koltugundan kalkti ve dans etmeye basladi. Sahane bir muzikaldi.

Bu yaziyi Dancing Queen ve resimler ile bitirmek istiyorum. (fotograf cekmek yasak oldugundan internetten bulduklarimla yetinmek zorundayim)

you can dance, you can jive, having the time of your life
see that girl, watch that scene, dig in the dancing queen

ve;

mamma mia, here i go again
my my, how can i resist you?
mamma mia, does it show again?
my my, just how much i've missed you








Hiç yorum yok: