Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

23 Kasım 2009 Pazartesi

Yeni Ay - New Moon



Bundan 6-8 ay once Irem sayesinde liseli genc kizlar gibi Alacakaranlik serisinin tum kitaplarini okumustum. Her kizin hayali olarak tarif edilebilecek bir motif ile yaratilmis Edward ve Romeo & Juliet'e vampirimtrak sekilde benzer bir ask hikayesi sayesinde "eh ilk kitabi okudum bakalim sonrakinde ne olacak" diyerek diger kitaplari da bana okutturmustu.


Gayet basarisiz olan Alacakaranlik filminden sonra dun ikinci film olan Yeni Ay'i izlemek icin Istinye Park'a gittik. Filmi benden once izleyen Asli "ben gittim ama hic keyif almadim, zaten her sahnesini cok iyi biliyoruz" diyerek filme karsi onyargim daha da artti. Belki dusundugumden farkli bir seyler bulurum dedim ama malesef :( Film ciddi bir hayalkirikligiydi. Bella denen genc arkadasimiz zaten rol yapma ozurluydu, Jacop ve diger kurtadamlarin kaslari bir sure sonra insana fenalik gecirtme kapasitesindeydi (kotu gorundugunden degil fazla ulasilmaz & utopik oldugundan!) hareketli diyebilecegim 1-2 sahne disinda geri kalan dakikalarin tamamen geyik olmasindan dolayi film bizi hicc sarmadi.




Bu arada Edward'in Bella'ya evlenme teklif ettigi son sahnede arkamizda oturan bir bayandan gelen "saka mi bu?' yorumu ile tum seyircilerle birlikte kahkahalar atarak salondan ciktik :))

Hiç yorum yok: