Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

25 Kasım 2009 Çarşamba

Hayatima Yon Veren Hocalarim & Kitaplari

Diger tatillerin aksine bu bayram tatili evdeyim. Ocak'in ilk haftasi teslim edecegim "Online Pazarlamada Sosyal ve Bilgi Aglari: Semantic 3.0" baslikli bitirme projemle ve pazarlamakolik & somanyfacesofmine blog sayfalarimla ilgilenecegim 4 gun beni bekliyor.

Tatile girmeden once okumak istedigim kitaplarin listesini cikarip www.idefix.com'dan siparislerimi vermistim. Kitaplari okuduktan sonra cok daha ayrintili yazilar yazacagim ama su an hayatimda buyuk onem tasiyan kisiler tarafindan kaleme alinmis olan 2 kitaptan kisaca bahsetmek istiyorum.

Kitap: "Erkegin Yittigi Yerde"
Yazar: Prof. Dr. Zeynep Ergun

Istanbul Universitesi Ingiliz Dili Edebiyatinin her ogrencisi gibi ben de Zeynep Ergun Hoca'ya karsi hislerimi anlatmak istesem rahatlikla bir kitap yazabilirim.

Siniftaki 100 kusur kisiye hakim olarak ders anlatma teknkleri, inanilmaz bilgi birikimi ve paylasim tarzu, ozellikle metin cozumlemeleri ve metinlerarasi analizleri ve bir tulun arkasindan bakar gibi kisik gozlerle dunyaya bakisi, her konusmasinda hayatin icinden verdigi ornekler ile kendisine taptigim bir biliminsanidir. Son sinifta katildigim Mina Urgan Oyku Yarismasinda aldigim dereceyi simgeleyen plaketi bana uzatirken bakislari ile gozleriminin derinliklerinden ruhuma ulasmis kisidir. Insanin 55-60 yasinda bile guzelligini kaybetmeyeceginin ornegidir. Utandiginda kucuk bir kiz gibi yanaklari kipkirmizi olur. Zeynep gencecik bir kiz cocugu isimidir, sahibi yaslansa da o hep cocuk kalir. Kanserle savastigini duydugum gun hissettiklerimi tarif etmem mumkun degil.. Eminim iyilesecektir cunku o cok guclu bir kadindir. Iyilestigi gun gozleri yine eskisi gibi yildiz yildiz olacaktir.

Kitap hakkinda Radikal gazetesinde cikan yaziya buradan ulasabilirsiniz.
Natali Esayan'in kitap hakkindaki yorumlarina ise buradan ulasabilirsiniz.

Kitaptan ziyade Zeynep Ergun Hoca'dan bahsettigimi fark ettim ama ben yorumlarimi kitabi okudugum zamana sakliyorum.



Kitap: "Ag Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu: E-Ticaret"
Yazar: Prof. Dr. Sule Isinsu Ozmen

Sule Ozmen Hocam ile tanisali cok olmadi, aylarla ifade edebilecegim bir suredir kendisini taniyorum fakat kendisiyle tanistigim ilk gun hissettigim sicakligi ve ondan aldigim enerjiyi kelimerle tarif edemem. Guleryuzlulugu, akademik durusu, e-ticaret konusundaki tecrubeleri ve bilgi birikimi, enerjisi, anne sicakligini animsatan tavirlari, neseli ve muzip mizaciyla hayatimda olmasindan buyuk bir mutluluk duydugum biliminsanidir. Bitirme projeme gosterdigi hassasiyet ve motivasyon icin kendisine tesekkurlerimi bir borc bilirim.

Kitabinda e-ticaret konusunda Turkiye'nin durumundan, dunyadaki trendlerden bahsederken kullandigi ornekler hayatimizin tam icerisinde olan hatta belkide hayatimiza yon veren ornekler.. Bir bolumunde karsiniza twitter cikarken diger bolumde karsinizda cicekgonder ya da yemek sepetini bulabiliyorsunuz. Bu alanla bire bir ilgili olmayanlarin bile genel kultur seviyelerini arttirmak ve sanal dunyaya bir adim daha yaklasmak icin mutlaka Sule Ozmen'in E-ticaret kitabini okumalarini tavsiye ediyorum.

Kitap hakkinda detayli bilgiye buradan ulasabilirsiniz.


Hiç yorum yok: