Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

8 Kasım 2007 Perşembe

Tüm İşler Bitti - It's Sunday Brunch Time Now!

Ev tadilati temizliği derken nerdeyse bir ay oldu, bayram geldi. Canım arkadaşım Deniz ve Nuranoviç, canım annecim ve sümüklü kardişim olmasaydı şu anda hala iş yapıyor olurdum (Kasım ayının ortasındayız yuh demeyin hiç abarmıyorum). Inanılmaz yardımları ve emekleri sayesinde harika bir ev yaptık. Şimdi bunu ve ufaktan bir bayram ortamı yaratmak amaçlı brunch masası hazırladım. Gelsin çaylar kahveler...





Menümüzde tatlı olarak çikolata şelalesi var. Ben kapları yağlayayaım bari :)


Bu resmi nedense acayip beğeniyorum. Renkler, duruş, bakış çok farklı. 80'li yılların Gazino patroniçeleri gibi.. Tek problem arkadaki vileda sapı. O biraz karizmayı çiziyor :))))


Herkes bir sağa bi sola bir aşağı bir yukarı bakarak "vallaa çok güzel oldu, ay bak burası da ne güzel olmuş, şurayı şöle mi yapsaksık, yok yok böle iyi" şeklinde sesli düşünürken..

Hiç yorum yok: