Sebla'nın doğumgününü kutlamak üzere bu sene meyhanede toplandık. Asmalımescitte Gedikli adında, açık söylemek gerekirse servisinizin çok kötü, mezelerinin de idare eder olduğu bir mekan burası. Bu ayrıntılara takılmadan geceden olabildiğince çok keyif almaya çalışacağız. Kolay kolay bir araya gelemediğimiz için bu tür günler bizim için önemli :)
Gedikli'de yemek faslı bittikten sonra gece eğlencesine Melek'de devam ettik. Oradaki muhabbet daha çok hoppala zıppala kakara kikiriydi :)
Resimler Melek'den başlıyor. Aşağıda göreceğiniz ilk resimdeki çocuk kim diye sormayın. Kesinlikle hiç bir fikrimiz yok :)