Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

24 Haziran 2007 Pazar

Ezgi'nin Vedası :(

Resimlere geçmeden önce mutlaka bu blogda aşağıdaki dialoga yer vermem gerektiğini düşünüyorum. Ezgi gittiğinde MSN personal message bölümüne "ühü" yazmıştım ve uzun bir süre orada ühü yazılı kaldı. Ühü'nün orada yazılı olduğu günlerden bir gün babam aradı. Yanımda da patronum Metin Bey var.. Odam yol geçen hanı, gürültülü bir kalabalık söz konusu..
Konuşmayı aynen yazıyorum.

D: deniz
B: baba


D: alo
B: noldu kızım?
D: ne noldu baba
B: ee yazmışsın işte oraya
D: nereye yazmışım
B: yazmışsın işte buraya
D: yok baba ben bişi yazmadım. ne yazmışım?
B: ühü yazıyo burda
D: haaa onu diyosunnn
B: evet onu diyorum
D: önemli diil baba o
B: nası önemli diil ühü yazıyo burda. neden ağlıyosun
D: babacım sonra arayayım mı seni
B: yok bunu söle, sonra ayrıntıları anlatırsın
D: babacım ezgi gitti de ona üzüldüm
(Metin Bey’le burda göz göze geldik)
B: gitti mi nereye gitti
D: amerikaya gitti babacım
B: napcak orda
D: okumaya gitti baba. ayrıntıları anlatırım sonra.
B iyi peki tamam ama üzülme öle
D: tamam babaaaaa. arıcam
B: öpüyorum sevgilim. bak üzülme ama
D: okkkkkkk ben de babacım.

***













Hiç yorum yok: