Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

29 Haziran 2007 Cuma

Londra Seyahati

Sushhhhhhiii! Mavi tabak 3 €, kırmızı tabak 4 € yeşik tabak 5 € şeklinde fiyatlandırılmış, en lezzetli sushileri yapma yeteneğine sahip restaurantımız. Mız diyorum çünkü Londra'da en sık gittiğimiz yerler arasında :)

Süper bir yer var, mutlaka gitmelesin, tam senlik diyerek Ercanto'nun beni gönderdiği Camden Town.. Bit pazarı. Hatta bit semti :)



Vışşşşşşşşşşşşşşşşşşşş












Phanton Of the Opera.. İzlediğim en keyifli müzikal.. Muhteşem bir salon, inanılmaz sahne düzeni, kadife yumuşaklığında söylenen şarkılar, görsel şovlar..



Sabahın körü! Ercanto işe, ben şehiri keşfetmeye gidiyorum :) Elimde benim için özenle hazırlanmış haritalar. Kaybolmak ne mümkün!?!?!? :p


British Museum.. İlk önce Mısır müzesini gezip de eksik kalan o parçayı bulmalıyım. Rosetta Stone.. Uygarlığın anlaşılmasını sağlayan sözlük taş.



Tate Modern.. İçerideki herşeyi görmeyi inanılmaz arzuladığım, bana kendi içimde yolculuk yapma şansı veren, huzur bulduğum; ve bu duygulara doyduğum mekan..


Picadilly Circus..


Big London Aquarium. Lunaparktaki çocuk kadar mutluyum :)


Big Ben
London Eye


Hiç yorum yok: