Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

8 Aralık 2007 Cumartesi

Cunda: Rakı Bılık

Olay şöyle oldu. İzmir'de otel odamda gecenin bir körü raporlarımı yetiştirmeye çalışırken Şeniz mesaj attı "aaa sen izmir'de misin" şeklinde. neyse konuşmaya başladık konu konuyu açtı ve ben "hadi haftasonu Cunda'ya gidelim" diyiverdim :) Konu üzerinde konuştukça (özellikle şu rakı balık bölümünde) heyecanlandık ve kesin gitmeye karar verdik. Aşağıdaki otogar resmine kadar Şeniz hala benim son anda vazgeçeceğimi düşünerek bana inanmıyordu :)))

Ben: Yaa mola yok mu ne zaman mola vereceğiz. Hoppp uyumasana kızımmm!Şeniz: Benim uykum var ya yatıcam biraz...Ben: Ya şu mola gelse de ayran içsem ben de uyusam ehehehehehhee koptuk :)))

Burası sevgili otel odamızın manzarası. Deniz o kadar durgun ki göl gibi görünüyor.

Özellikle de tembihledim yandan çekme burnum kötü çıkar diye :)))


2 gün boyunca sürekli yaptığımız aktiviteye bir örnek!

Şeniz balkona çıkmış bass basss bağırıyo "çabuk gel koşşşşşşşşşşş koşşşşşşşşşşşşş" şeklinde; meğer dolunay manzarasını gösterecekmiş...

Süslendik püslendik Cunda'ya doğru yola çıktık. Yola çıktık diyorum çünkü biz Şeytan Sofrası tarafında kalıyor, Cunda teeeeeeeee öbür uçta (Derya bu teeeeeee olayı sana bir şey hatırlattı mı cicimmmmm? :))

Gittiğimiz restaurant'ın ad "Bay Nihat". Sıcak ve soğuk mezeler nefis... Soslu midyeler, taze ahtapotlar, kalamar dolmaları, inanılmaz taze yeşil salata, acılı ezme.... Hepsinin tadı damağımızda kaldı...

Sanırım yukarıda belirttiğim menüye rakıyı dahil etmeyi unuttum :) Garson!a rakı sipariş ettiğimizde "17'lik mi?" diye sordu. Biz de kasılarak "yok canım sen bi küçük yaş üzüm getir bakalım" şeklinde siparişimizi verdik. :)

Sadece yemekler değil, mekan da çok güzel, çooook keyifli..

Tahmin edin bu 1 kadeh mi 2 kadeh mi 3 kadeh mi 4 kadeh mi içmiş halim??? Ercantoo ve Ezgii kuzu eğer bilemezseniz ikinizi de boşarım ona göre :)))) Yorumlarınızı buraya yazın lütfen ki elimde kanıtlarım olsun!

Bunu oylamaya gerek yok herhalde değil mi? Gayet bir küçük şeklinde duruyor :))))))))

Şenizzzz anlaştığımız gibi bu konudan hiç bahsetmiyorum :))

Ertesi sabah (Pazar sabahı) harikaaaa bir havayla uyandık..

Harika manzara eşliğinde sabah kahvaltımız.. Hem de bize özel kapatılmış bir kahvaltı salonuyla :)))

Kahvaltı'dan sonra Ayvalığa gittik. Merkezde "Deniz İçi" adındaki mekanda geçen balıkları ve kayıkları izleyip öğleden sonraya kadar bira içip sohbet ettik..

Dönme vakti geldi.. Nereye gidiyorum şimdi? Hahh evet Bursaya...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy cok ozendim
pek sevimliymis kucuk cunda kacamaginiz
ha bu arada o teee kapuz deil taaaa kapuz olcak denizcim seneler gecince unutmusun ama derya hatirlar kesin :)
neyse afiyet seker olsun devamini bekliyorum
ben bu sitenin abonesiyim zaten
bide gercekten bi kucuk raki pozun hariika

senizkayik dedi ki...

her yaz ayvalıkta olmama rağmen kışın bile ayvalığın tadının farklı oldugunu senle birlikte giitğimizde anladım..ama yola cıkmadan önce içtiğin alkol resmini koymamaman beni ayrı şaşırttı :)