Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

8 Eylül 2007 Cumartesi

Sharm El Sheikh - Su Üstü Resimler

Sharm El Sheikh Resimleri
Dive Master'larımız Hana ve Yana.. Wawe dalış okulunun bahçesinden bizleri alıp tekneye götürecek olan aracımızı bekliyoruz.

Marina inanılmaaaaaz kalabalık. İğne atsanız yere düşmez derler ya, tam öyle! :)

Dalışlar esnasında tanıştığımız arkadaşımız Ali ve Aysun çifti

Noria Hotel'de kalıyoruz. Büyük güzel bir havuzu var, çok kalabalık değil, hakkını vermek lazım.. Dalıştan dönmüşüz (yorgunluğumdan belli) şimdi güneşlenme zamanı!

Bu resmi ancak şu şekilde açıklayabilirim. Ercan "hayatım ben sörf yapıcam (aşağıda resimlerini göreceksiniz) 3-4 saat olmam, sen de istersen sıkılma kendine bir aktivite yarat" dedi. Aktivite... Hmmm... Ercan gittikten sonra şöyle bir etrafıma baktım. Hemen bir metre ileride büyük bir çadır kurulmuş. Masajlar, bakımlar, meyve salataları falan tamam dedim ben aktivetimi buldum! :) İşte sonraki 3-4 saati bu ve benzer şekillerde geçirdim. Eeee tabi Ercan durur mu? Beni yılışık Arap erkeklerinin ellerine (masaj yaptırmak için!) bırakmamak üzere o da işi gücü bıraktı geldi masaj seansıma katıldı :)

Efendim bu da Ercan sörf yaparken.. Ya da sörfü tutmaya çalışırken.. Ya da rüzgarla keyifle boğuşurken :)
Mısır şarapları hakkında..

Güzel bir tasarım yapmışlar..

Burası Sharm'ın tam göbeğinde kocaman bir pasaj. Takıcılar tokacılar aktarlar, halıcılar, hediyelik eşya satan dükkanlar vs vs... Hepsi burada toplanmış.

Kurbağa oldum! :p
Baskin Robins ile orada tanıştım. Ercan Londra'da yaşadığı dönemlerde meğersem buradan çıkmazmış. Dondormalarını öve öve bitiremedi.. Eeee dayanamadık gittik. Gerçekten nefisss dondurmalar yapıyorlar. Hatta sadece dondurmalar değil; güzel soslar, dondurmalı meyve salataları, özel shake'ler...


İlk gün sadece margarita içmeye bir sonraki gün ise akşam yemeği için gittiğimiz Mexican Resturant. Cumartesi akşamları karaoke showu da görülmeye değer :)

Pizzeria Italiano. İlk gün öğlen yemeğinde bize harikaaa bir 4 peynir pizza yapan yer. Sen çok yaşa İtalyan yemeği :)
Çok sıcak olmasına rağmen güzel kokteylleriyle açık havada oturmanızı sağlayan hoş bir bar. Aynı zamanda Camel grubuna ait bir dalış okulu, mağaza, cafe&restaurant da mevcut.

Kaldığımız Noria Bay Hotel'in beach'i. Denize giren çarşaflı kadınları ve kıro insanları görünce ilk gün bayağı bir bocalamıştık. Snorkeling için ufak reefleri var ve farklı türden balıklara rastlamak mümkün.

Camel Bar ve açık hava air condition! :)


Litte Buddha.. Sharm'ın en büyük barlarından biri. Dekorasyon ve ışıklandırma çok güzel. Gecenin ilerleyen saatlerinde biraz daha club tarzı müzik yapıyorlar. Barda oturup bir kaç kokteyl içmek için ideal bir mekan.

Teknemiz Miss Cherry! Drift dive yapacağımızdan dive master'ımız varmadan 5 dk önce herkesin tam teşkilat hazır olmasını rica ediyor(!) :p

Hard Rock Cafe. Her daim çok kalabalık. Ne zaman gidersek gidelim asla yer bulamadığımız gereksiz bir mekan. Bari biz de tam bir turist gibi davranıp arabanın önünde fotoğraf çektirelim :)
Burası da özel beach'lerden biri. Giriş 40 EG Pound. Bizim otelimizin beach'ine göre daha güzel, daha sessiz sakin. Ayrıca burada wind surf yapma imkanı da var. Ondan da birazdan bahsedicem!

Tatillik saçlarım :)




Susssssssssshhhhhhhiii!!! Aç sefil geçirdiğim 4 gün sonrasında Ercanto bana acıyıp bari seni akşam sushi yemeğe götüreyim dedi :) Nasıl sevindim anlatamam! Toplamda 40 parça sushiyi yeme zamanımız 6 dk'yı geçmez. Hapur hupur şeklinde sildik süpürdük.

Hemen arkada duran kutuyu şikayet ve öneri kutusu sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Yaa bu açılmıyor mu diyip hızlı ve kuvvetlice kendinize çekince kırılabiliyor :D

Our Dive Master Hana says every morning:

Today our boat's name is Miss Cherry. Please be sure that you remember this name. If there is a problem and you get lost, go to the nearest boat and them that you belong to Miss Cherry. They will bring you here :)

Naama Bay!

Fotoğraf makinemizin photo shop özellikleri de varmış! Bakalım neler yapabileceğim! :)

Çok şanslıyız ki lobby barda bir adam türk kahvesi yapmayı biliyor. O olmadığı zaman gelmesi için saatlerce bekleyebiliyoruz.


Hiç yorum yok: